vrijdag 2 maart 2012

Februari overgeslagen

Het lijkt erop dat ik de maand februari heb overgeslagen. Inmiddels is het maart, en zit ik op het eind van de voorjaarsvakantie.

Veel gebeurt?? Nou ja, wat is veel, de griep had hier toegeslagen en nu zitten we nog in de vreselijk hoesten fase. Ook dat gaat weer over...

Deze week zijn we naar ikea in Haarlem Spaarnwoude geweest, was leuk en daarna nog heel even Amsterdam in. En we zijn naar naturalis geweest in Leiden. Had er andere verwachtingen van, was leuk, maar niet zo leuk als ik dacht. Met mij dacht de rest er ook zo over. Gelukkig was Leiden wel weer erg gezellig en de heerlijke broodjes maakten ook veel goed. Had ze zelf klaargemaakt, met kruidenboter half plakje ham en kaas....erg lekker!!!

Vandaag moest manlief onverwacht toch werken omdat er heel veel zieken zijn op het werk. Nou ja, liever was hij lekker thuis gebleven, maar ja.....en het levert extra veel geld op...Kunnen we weer opzij zetten dan...

Heb inmiddels 7 kaarten ontvangen via postcrossing en 8 verstuurd. Dus het gaat lekker. Leuk hoor, die variatie, Amerika, Australie, Rusland, Duitsland, Polen en Litouwen kwamen ze vandaan. En ik moet zeggen de kaart uit Rusland, wat een prachtig handschrift had die persoon. Echt schoonschrift om het zo maar te zeggen....


Voor zo'n lange tijd was het wel heel klein berichtje,
maar het is niet anders. Ik kan er niet meer van maken.... Doe er nog wel even een paar fotootjes bij van de ontvangen kaarten...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten