maandag 12 maart 2012

Maandag-dag

Al hoestend en kuchend zijn we aan de maandag begonnen. Wat een dag en we zijn gelukkig over de helft :-)...

Vanochtend alles op tijd klaar, iedereen de schoenen aan tijd om te gaan, hoor ik mahaaam...waar zijn mijn fietssleutels? Shit denk ik, nee hè dat ga je niet menen...fietssleutels van mijn zoon spoorloos. Aarghh...ik voel het al borrelen van binnen, zoeken, zoeken, ik boos, jongetje in tranen. Waarom hang je hem niet op de plek waar ie hoort?

Op het eind maar in de auto gesprongen, snel naar school want ja op de fiets ging het al niet meer lukken natuurlijk. Nog een keer het hele scenario doorgenomen, conclusie hij moet op het bankje liggen. Daar lag ie niet dus zal hij achter de verwarming gevallen zijn die erachter staat. Thuis direct op mijn knieën en ja hoor...gelukkig daar liggen ze. Zucht....spijt dat ik wel erg boos was, maar goed hoe vaak zeg je niet ruim je spullen op.

Gelukkig was mijn kereltje tussen de middag ook niet meer boos en verdrietig en is alles weer opgelost, lekker een broodje gedaan met z'n drietjes en daarna op de fiets naar school.

Vanavond maak ik stamppot rauwe andijve met spekkies erin..mmmm heb dr nu al zin in. Mannetje komt een half uurtje eerder thuis, wat fijn allemaal.

Wil nog graag een ding, dat ik van dat gehoest af was. Het ene moment denk je het is over en de andere dag is het drie keer meer en kriebelt het als een bezetene in je keel. Hoestsnoepjes vliegen erdoor, geef het nog een paar dagen en dan wil ik er wat voor hebben. Een paardemiddel dat het over gaat, gek wordt ik ervan!

Nog even snel een kop thee en dan ga ik mijn schatten weer halen van school, is het gedaan met de rust, maar de gezelligheid is terug.........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten