woensdag 25 januari 2012

Blij....


Daar lag hij dan...bij de post...mijn eerste kaartje via postcrossing. Wat was ik blij hahaahaha. Het kaartje komt uit Duitsland van iemand die op vakantie was geweest in Taiwan.

Dacht eerst wat moet het nou voorstellen, maar nadat ik het had gelezen was het wel erg leuk. In mijn profiel had ik gezet dat ik voor een van de grootste vervoerders werk in Nederland en daarom had die persoon juist deze kaart gestuurd.

Vorig was hij op vakantie in Taiwan, en daar was een expositie over vervoer in dat land. En daar kocht hij deze kaart het moet zoals ik begrijp een treinticket voorstellen, maar dan op ansichtkaart formaat. Erg orgineel en leuk om te lezen ook!!

Er zijn nu nog 3 kaarten onderweg, ben benieuwd wanneer ze op plaats van bestemming aankomen. Hoop snel, want dan kan ik ook weer post verwachten...
:-)

2 opmerkingen:

  1. wat fijn!

    ik ben eens gaan kijken op die site. maar heb een beetje schrik om mijn adres zomaar in te tikken...

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hallo Yolanda,
      Beetje late reactie...sorry..
      Ik heb eerst ook afgewacht hoor, een collega van mij doet het ook en het gaat allemaal goed. Geen gekke dingen...
      Inmiddels heb ik 7 kaarten ontvangen, erg leuk!

      Verwijderen