woensdag 7 maart 2012

Knutselclub...

Wat geweldig!!
Eindelijk heb ik een leuke knutselclub/kinderclub gevonden voor de koters. Net zoals wij deden op de woensdagmiddag in het buurthuis knutselen.
Nu is dit buurthuis wel niet helemaal in mijn buurt, meer in de buurt van school, maar dat mag de pret niet drukken. Dochterlief is gek van knutselen, heeft alleen af en toe last van verlatingsangst. Maar ik weet zeker dat als ze eenmaal door heeft hoe leuk het is en dat ze de andere kinderen ook kent dan gaat het helemaal goed komen.

Zoonlief wilde geen bloem knutselen dus die is met een paar andere jongens aan het darten!! Geweldig toch!!

Ben ondertussen even weggeweest om ze weer te halen, en ze waren razendenthousiast. Voor de regenachtige woensdagmiddagen hebben we nu dus wat leuks gevonden. Knutselen, en volgende week ook nog figuurzagen.

Kinderen blij, mama blij.

2 opmerkingen:

  1. Super zeg, zoiets deed ik vroeg ook altijd, lijkt mij ook zo leuk voor mijn jongste maar ja..waar?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn er bij jullie ook geen buurthuizen of iets dergelijks?? Ik hoorde het hier van een moeder op het schoolplein, maar daarvoor waren er altijd wachtlijsten. Dat is sinds vorig jaaar niet meer zo vertelde ze en ze waren dolblij dat er weer kinderen kwamen. Gisteren hadden ze dan ook voor het eerst sinds maanden een clubje van 12 kinderen.

    Het enige wat ik hoefde te doen was lid worden van het buurthuis (12 euro per jaar) en voor de kinderen is het 2 euro per kind per maand om mee te mogen doen met het knutselen. Ze krijgen dan zelfs een bekertje drinken en een snoepje. Leuk toch??

    Hoop dat jij ook nog wat vind bij jou in de buurt...:-)

    BeantwoordenVerwijderen