donderdag 19 januari 2012

Postcrossing

De eerste helft van januari is voorbij. Aan de ene kant vliegt het voorbij en aan de andere kant kan het mij nu niet snel genoeg voorjaar worden.

Lekker een graad of 18, heerlijk zonnetje ....zucht...nog maar even blijven dromen ben ik bang.

Deze week een verlofdag, dus maar eentje gewerkt. Lekker hoor en misschien moet ik dan pas volgend weekend weer...hmm lijkt wel een korte vakantie.
Wil ook wel zoveel dingen doen, maar er komt eigenlijk weinig uit mijn handen. Erg weinig...

Heb mezelf wel voor wat leuks aangemeld, www.postcrossing.com. Ben dol op post en heb inmiddels al 2 kaarten verstuurd. 1 naar the USA en 1 naar Russia.
2 Heel verschillende landen...pfff en dan nog in het engels ook nog schrijven, best lastig als je dat al jaaaaaren niet meer hebt gedaan.

Ach ik denk dat ze het wel begrijpen en dan hebben ze ook nog wat de lachen, want grammaticaal zal het allemaal wel niet helemaal stroken ben ik bang.

Nu maar afwachten wanneer de kaartjes over zijn gekomen en hopen dat ik ook een leuke kaart krijg van een iemand ergens op de wereld.....

4 opmerkingen:

  1. Postcrossing heb ik ook een tijdje gedaan! Het is leuk om kaarten van over de hele wereld te krijgen!

    Vlijtig Liesje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat leuk, ik ga ook ens op die site kijken!

    fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor jullie reacties...
    En Yolanda...het is idd erg leuk, mijn eerste kaart is aangekomen in Amerika. En nu is het braaf wachten bij de brievenbus totdat ik ook een kaartje krijg. hahaha..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is zo leuk he, ik doe dat ook, ik heb al een hele muur vol met kaarten, de kinderen vinden het ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen