donderdag 5 januari 2012

Van alles wat...

Jeetje ik zie nu pas dat er wat veranderd is, moest even zoeken. Komt misschien ook omdat ik af en toe wat vanaf mijn telefoon blog.

Gelukkig nog een paar dagen en dan is alles weer normaal, echt normaal! De kinderen weer naar school, de rust keert weer terug in huis. Wat een zaligheid, zag op andere blogs dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.

Het nieuwe jaar is weer begonnen en de goede voornemens vliegen me om de oren.. Nou ik begin er niet meer aan. Heb me wel eens dingen voorgenomen, maar moet zeggen na een paar weken verslonst het vaak weer, dus nee geen goede voornemens meer voor mij. Ik ga voor het merendeel op de oude voet door, geniet van het leven en alle dingen om me heen.

Geniet wat minder van de storm van afgelopen dagen, vooral als hij s'nachts zo raast en ik er niet van kan slapen, maar mag niet klagen. Gooi gewoon het raam dicht met het risico dat manlief niet meer lekker slaapt omdat het raam dicht zit hahaha.

Liet de hond uit van de week, en we waaiden bijna weg. Zelfs de hond vond het hondeweer en deed snel zijn ding maakte rechtsomkeer en snel naar huis. En zo kabbelt het hier voort...

Het weekend werken, late diensten draaien (wat is laat tot 10 uur en 11 weer thuis als het meezit) en daarna weer een paar dagen vrij.....



1 opmerking:

  1. hallo ,

    geniet van je zeldzame rustige momenten.

    fijne woensdag meisje!

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen