zondag 18 december 2011

Sneeuw??

Voor een momentje dacht ik dat er sneeuw ging vallen....de lucht was zo grijs buiten....
Maar tot mijn opluchting viel er niks...opluchting?? Ja!
Ik heb geen echte hekel aan sneeuw, vind het prachtig om te zien, maar vind het vreselijk als ik door de prut naar buiten moet.

Net even een mailtje de "deur" uitgegooid, dat ik mijn verjaardag niet vier. Alleen mijn ouders en de kids komen, meer dan genoeg vind ik zelf. Volgend jaar besteden we er wel wat meer aandacht aan als ik de magische 40 bereik...hahaha.

Morgen maar vast wat kerstboodschappen halen, en morgenmiddag met manlief naar de winkel voor een nieuwe broek. Want die begon behoorlijk te slijten...Wil zelf eigenlijk ook nog wel wat nieuws, hoop dat ik er aan toe kom. Anders misschien vrijdag nog maar...

Net heerlijk gefreubeld in mijn agenda...heb die van flow, en heb er maar wat leuke foto's ingeplakt met tierelantijntjes...word mijn "dagboek" wat persoonlijker stel je voor dat ze hem later nog wel eens willen uitgeven ;-).

De kerstkaarten zijn ook gepost, door het smalle gleufje heen...pfff wat een gepruts is het dan. En ja, ik weet het, had het ook morgen kunnen doen, maar weg is weg dacht ik zomaar...

Nog even een leuke kerstmandala voor de freubelaars onder ons...

1 opmerking:

  1. Ik heb ook zo'n hekel aan sneeuw, brr die rommel buiten!
    Veel plezier met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen