zaterdag 17 december 2011

Feestelijke week!!

Even weer heel druk geweest met van alles en nog wat..........

En nu beginnen we alweer met aftellen naar het einde van 2011. Over een paar dagen ben ik zelf jarig, word ik ál negenendertig (als je het zo schrijft valt het niet zo op hahaha). Zit nog te dubben of ik het vier voor mijn schoonfamilie. Heb er eigenlijk niet zoveel zin in dus het kan best zijn dat ik er vanavond nog een mail uitgooi dat het feestje niet door gaat....

Dan een paar dagen later is het alweer kerst! Dat gaat inene wel heel snel, want donderdagavond hebben we op school een kerstmarkt, wordt heel gezellig volgens de kinderen en je kan de werkjes allemaal kopen die ze zelf gemaakt hebben, voor een goed doel..Welk doel?? Geen idee...was nog niet bekend denk ik...

De kerstkaarten liggen al half geschreven klaar, die moet ik morgen maar verder afschrijven en dan maandag posten. Zo laat ben ik nog nooit geweest met dat soort dingen. Maar daar heb ik het hele jaar al last van, verjaardagen vergeten, kaarten te laat posten...hoop dat dat volgend jaar beter gaat...maar eens meer concentreren op dat soort dingen denk ik...

De kerstdagen zijn alweer besproken, 1e kerstdag naar mijn ouders en tweede kerstdag moet ik eerst werken een vroege dienst...en daarna komen alle kinderen hier incl. de aanhang die er al is. Heb begrepen van de kleintjes dat ze het met die kleine pannetjes wel heel erg gezellig vinden, dus het word gourmetten...Er werd al gezegd dat als ik thuiskwam iedereen er zou zijn en dat we dan zo konden aanschuiven....heerlijk hoor. Niks geen drukte ervan, wat wil ik nog meer...?

Zelfs oud en nieuw zijn we samen vrij en dat vind ik ook wel geweldig hoor!! Kunnen we eindelijk weer eens oud en nieuw echt vieren, en eens kijken of het de kids dit jaar lukt om op te blijven tot het einde.......

Maar nu eerst meer weer over tot de orde van de dag...eten koken, gebakken aardappelen met sla en shoarmavlees...mmm lekker gemakkelijk!!

3 opmerkingen:

  1. Alvast een gelukkige verjaardag, je bent 10 jaar jonger dan ik, dus piep-jong!

    fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog een december jarige ;-) alvast een hele leuke verjaardag!
    En een mooie boom, en verjaardag met de schoonfamilie ..ook niet aan mij besteed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt Yolanda en mevrouw Williams....:-)

    BeantwoordenVerwijderen