zondag 4 december 2011

Och, och...

Vanochtend hectisch....eigenlijk de halve nacht al...

Mn kleine meisje, helemaal over de toeren ze kon niet ademen...Ik hoorde het al en (omdat we met haar broer ook al van alles hadden beleefd) wist eigenlijk wel wat er aan de hand was. Pseudo kroep.....pffff....arme kindje wist niet wat d'r overkwam. Vanochtend toch maar even langs de huisartsenpost geweest, en we hebben wat voor haar meegekregen. Wil toch proberen om haar wat op te lappen voor morgen, voor het sinterklaasfeest....

Het eerste wat ze zei was....ooooh mama, vorig jaar was ik ook al ziek toen sinterklaas kwam en nu weer....zo zielig vond ik het..

Hoop echt dat ze zich morgen wat beter voelt......

2 opmerkingen:

  1. o wat naar zeg!!! Ik wens je veel sterkte en ik hoop dat sinterklaas toch een feest wordt voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel beterschap voor Uw kleine meid! Hopelijk brengt Sinterklaas toch wat troost!

    BeantwoordenVerwijderen