donderdag 13 oktober 2011

Wat een week!

Wat een week hebben we achter de rug.
Mijn man is 50 geworden!! Jawel hij heeft abraham gezien, voor buiten bij ons op het bankje hahaha, de oudsten hadden die in elkaar geflanst. Geweldig leuk.
     





Het weekend dus groot feest gehad, allemaal familie en hij heeft een grote abraham koek gekregen. Gelukkig kon ik die invriezen want anders hadden we weken hetzelfde gegeten. Want hij is wel erg machtig moet ik zeggen.


En afgelopen maandag zijn we heerlijk uit eten geweest met alle kinderen en de aanhang. Super gezellig allemaal.


Tussendoor op zondag moest mijn zoon taekwondo examen doen, en heeft hij de geel/groene band gehaald!! Dus echt een feestelijk weekend hier.


Dinsdag maar aan de was geweest, gisteren lekker samen vrij en heeft hij voor zijn verjaardagsgeld wat "mannenspul"gekocht. Hij wilde graag een compressor...echt iets voor mannen, ik kan er niks mee hahahaahaha.


En gisteren vloog er een vogel weg uit de voliere, een mooie kakariekie, nou die vind je nooit meer terug denk je dan. Nog wel even rondgekeken, want ja zo'n beestje overleeft het natuurlijk niet in de "rimboe". Zitten we vanochtend te ontbijten, zegt mijn zoon, kijk dan daar buiten onder de veranda zit je vogel papa!! Nou niet te geloven het was echt waar, direct het schepnetje gepakt en hij liet zich wel heel gewillig vangen. Hmmm, had ie dan toch heimwee naar zijn stek in de voliere, met lekkere hokjes met hooi erin en voer in overvloed, dagelijks vers water etc... Het lijkt er wel sterk op. Want ja in de "rimboe"moet je zelf op zoek en lopen er wilde "jagers"rond, daar heb je geen last van als je veilig in een mega groot hok zit!!











2 opmerkingen: