vrijdag 19 augustus 2011

Paar dagen verder

Inmiddels zijn we weer een paar dagen verder, en is het nog niet gelukt om wat te bloggen via de gsm...
Dan maar op deze manier.

De kinderen hebben nog 2 weken vakantie, dus ik ook nog 2 weken rustig aan. Moet tussendoor wel 2 dagen in de week werken, maar dat is niet erg. Vind mijn werk erg leuk, zie over de hele dag duizenden verschillende mensen, met iets minder verschillende vragen. Maar de verscheidenheid, de uitdossingen van sommige mensen is heerlijk. Komt later vast meer over.

Ben ondertussen over mezelf aan het denken, wil wat leuks doen, een kleine cursus, wat persoonlijke ontwikkeling, maar ben er nog niet helemaal uit. Maar gaat vast lukken een dezer dagen. Verder wil ik aan mijn conditie gaan werken, echt wel nodig. Sportschool vind ik nogal duur, dus alternatief verzinnen..gaat ook vast lukken :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten