zondag 21 augustus 2011

niksdoendag!

Wat heerlijk zo'n zondag, niks hoeft, niks moet een gewone ordinaire niksdoendag!

Gisteren een feestje gehad van mijn schoonzus en zwager, moet zeggen het was supergezellig. Ook al een tijdje terug dat we eens lekker samen weg zijn geweest zonder de kids. Lekker bijkletsen met iedereen, leuke muziek ach ja...

Ik zag dat mijn blog, nou ja, regeltje die ik met de gsm verstuurd had ook was gelukt. Nu nog uitvogelen hoe ik er een leuke foto bij kan doen. En ik vraag me of deze blog nu openbaar is dat iedereen hem kan lezen. Of juist niet. Dus mocht er iemand meelezen...ik zou het fijn vinden om dat te weten. Het zal nooit een megavolgers blog worden hoor, want wie zit er nu op de "onzin"van een ander te wachten???

Ben zo'n typetje dat zich heeft aangemeld voor de mail van ah en c1000...reklame online. Best handig, krijg op zondag mijn mailtje met wat er maandag in de aanbieding is. Koop wel het meeste bij Aldi, maar ja daar hebben ze soms niet alles wat ik wil. Zo hadden ze er altijd lasagne om zelf klaar te maken, is er niet meer helaas. En wat lees ik net hamsterweken bij AH, dat is mooi en de knorr gerechten hebben 2e gratis!!! Je weet wel wat ik dan haal deze week, idd :-)

Het word nu overigens wel heel donker hier in huis en dat terwijl het net rond de middag is. Meen me toch  te kunnen herinneren dat de temperatuur rond de 30 graden zou worden en zonnig....maar hier lijkt het meer herfst met in de verte de donder al...
gelukkig hebben we een veranda, want de planning was om het vlees vanavond op de bbq te doen. Vind dat toch altijd lekkerder dan uit de braadpan. . . . Maar goed, zover is het nog niet tegen die tijd kan het er alweer een stuk vrolijker uitzien buiten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten