dinsdag 23 augustus 2011

Latertje...

Een latertje vandaag, de dag zit er bijna op. Straks nog even mannetje van het station halen en dan is iedereen weer onder moeders vleugels.

Ik had vorige week een nieuwe spaarrekening geopend. Ik zal eerst de aanleiding daarvoor even vertellen. We hadden aan abc-spaarplan, en iedereen kent het wel dat ging niet goed. Gezien we nog 6 jaar moesten voordat het uitgekeerd ging worden heb ik (in overleg natuurlijk) besloten dat we er een eind aan ging maken. Dat kon nu zonder kosten, dat mocht ook wel van ik was er inmiddels al behoorlijk wat bij ingeschoten.

Had gelukkig al eens wat dingen naast elkaar gelegd, en nu een spaarrekening geopend waarbij ik het geld ook 6 jaar vastzet (anders had ik er ook niet bij gekund) en dan ook nog wat extra's erbij kan blijven sparen. Het eindbedrag ziet er dan ook nog aardig uit ook, als het lesgeld niet al te veel omhoog gaat in de loop der jaren, kunnen de kleintjes tegen die tijd ook met een gerust hart een vervolgopleiding gaan doen. 

Waar je al niet over na moet denken, zijn de kids nog zo klein. Nou ja, inmiddels 8 en bijna 7, maar toch als je wat wilt zal je er toch voor moeten sparen. En ik vind het toch ook wel belangrijk dat ze met een leuk diploma en straks een leuke baan kunnen vinden.

Ik ga mannetje halen, die zal er bijna zijn nu....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten