maandag 29 augustus 2011

Gezellig rommeldagje


Ik had wat besteld bij Wehkamp, want de kleine dame hier in huis was een nieuwe bikini nodig. Ze gaat straks naar groep 3 en dan hebben ze schoolzwemmen, sja, dan moet je toch wel een beetje knap spul aan J. Direct maar even 2 sportbroekjes voor mijn zoon erbij besteld, die kwamen toch van scapino zag ik en aangezien ik ze daar zijn maat niet hadden hangen was dit wel erg handig zo. Natuurlijk meerdere maten bestelt zeker voor de bikini, dus kon er weer wat terug. En moesten we verplicht de stad in om het weg te brengen, had geen zin om thuis te wachten totdat iemand het kwam halen.

 Wij eerst mannetje naar het werk gebracht, hij is conducteur op de trein en daarna gezellig met de kids wat gegeten in de stad. Bij bakker Bart. Dat gebeurt zeker niet vaak dus de kinderen vinden het echt een feestje om zoiets een keer te doen. Weet nog goed dat we de eerste keer daar waren….mijn zoon kon nog niet zo heel goed lezen en hij leest Bakker Bart, heeee mahammm dat is vast de broer van Bart Smit…Wat hebben we gelachen daar….

Daarna zijn we naar het station gelopen om papa uit te zwaaien en om wat te schuilen want het regende best flink. Na het knuffelen (alsof ie nooit meer thuis kwam) zijn we de stad ingelopen, pakketje afgegeven en alvast rondgeneusd voor een nieuwe winterjas voor de kinderen. Nog geen echt succes dus over een week of 2 gaan we weer. Denk dat de meeste jassen er dan wel zullen zijn. Vind het toch altijd al zo moeilijk. En mijn gevoel zegt dat de winter ook wel niet zo lang op zich zal laten wachten…..(hoop dat mijn gevoel niet goed is hoor.)

En nu is het dan avond en wat zie ik daar tussen de bomen? Ja, precies de zon!

Waar was hij nu de hele dag? Hopelijk is het morgen beter weer, want dan zijn we nog 1 dag met z’n viertjes vrij deze vakantie. En kunnen we er misschien even lekker op uit…..

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk onze mannen zijn collega's , de mijne is machinist ;-)Leuk is dat he uitzwaaien, meerijden mijn kinderen vonden dat ook super, nu ze wat groter zijn zijn helemaal weg van het gratis reizen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is de wereld dan toch klein hè...erg leuk!! Af en toe halen we hem ook wel eens op, even het laatste stukje terug, erg gezellig altijd. :-)

    BeantwoordenVerwijderen