woensdag 27 november 2013

Stress!!! ;-)

Stress?? Ja een beetje wel....volgende week is het alweer 5 december. En op 4 december vieren we dan pakjesavond bij mijn ouders, omdat het deze keer wel heel handig op woensdag valt. En mijn moeder even niet erg mobiel is vanwege een operatie. Geen probleem we rijden ruim 80 kilometer die kant op, en maken er een heerlijke middag van.

Maar het gaat in een keer sneller dan dat ik dacht...normaal ben ik met alles ruim van te voren. Zag vorige week leuke aanbieding bij bol.com 5 halen 4 betalen. Nou dat scheelde best veel, dus ik had ik de winkel de kadootjes bekeken en besteld op internet...maar het komt pas vrijdag a.s....aiiiii beetje krap voor de tijd hoor!! Nu maar hopen dat het er dan ook echt is, anders moet ik nog weer naar de winkel en maar hopen dat het verlanglijstje ook deels aanwezig is. Geen handige zet...maar goed, bol.com heb ik normaal geen slechte ervaringen mee, dus hoop dat het ook nu wel goed komt.

En dan ...ja en dan nog twee surprise maken voor school met gedichten...tuurlijk doen de kids het meeste zelf, maar ja moet toch een beetje helpen. Moet ook klaar voor woensdag. Daar hebben we het hele weekend nog voor, en dan nu nog maar even pad voor mijn ouders en opa toch even een kleinigheidje halen. Voor de gezelligheid, maar ze hebben alles al!!! zucht...
Van een collega krijg ik nog heel veel knopen dat is fijn, want mijn moeder wil er wat moois mee maken, dus die kan ik ook mooi inpakken...maar ja..

Eerst vanmiddag maar eens genieten...De laatste keer dat we bij sinterklaas op bezoek gaan!! Dat we de lieve man nog even de hand kunnen schudden, want mijn kleine grote meid gelooft nog een beetje dus gaan we naar het feest op mijn werk..................Fijne sinterklaas voor iedereen!!!!

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten