donderdag 14 november 2013

Intocht en schoen zetten...

Mijn meisje gisteren helemaal in tranen....of ze haar schoen nog wel mag zetten a.s. zaterdag als sinterklaas vertelt dat alle kinderen dat mogen doen...

Waarom niet?? Nou omdat hij toch eigenlijk wel een beetje nep is mam, dat is toch zo, maar hij komt toch wel met de boot... Ach, ach, ach mijn meisje wat  moest ik nu.

Ik ben dol op sinterklaas, gewoon omdat ik het altijd zo gezellig heb gevonden, de spanning kwam hij of kwam hij niet. Ieder jaar kijk ik nog met tranen in mijn ogen hoe hij binnenvaart. Prachtig vind ik het...En natuurlijk weet ik dat het een kinderfeest is, en dat het vroeger Bram was en nu een nieuwe waarvan ik even zo snel de naam niet meer weet. Maar ik vind het schitterend, al die blije kinderen en grote mensen, en dansende pieten en die prachtige man met die prachtige wapperende haren en baard! Zo statig en op zijn paard....zucht....

Ik heb gezegd dat ze natuurlijk haar schoentje mag zetten als sinterklaas het verteld, en ook dat mama eigenlijk ook wel weet dat hij nep is, maar dat ik er toch wel een beetje in geloof. Omdat ik zo dol ben op sinterklaas en zijn paard en het feest. En dat niet iedereen dat weet, dat mama zo graag naar de intocht op tv kijkt. Oooh zegt ze...dan kijken we toch lekker samen naar sinterklaas en ik weet zeker dat jij ook wel een kadootje krijgt in je schoen hoor!!

Dus jullie weten wat wij a.s. zaterdag gaan doen..idd wij zitten voor de tv met z'n tweetjes en gaan samen genieten van de intocht van sinterklaas!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten