dinsdag 28 mei 2013

Wauw....surfen, snailmail, noem maar op..

Wauw...zomaar aan het surfen op het net en zulke leuke ideeën opgedaan voor de "snailmail"....nu nog in uitvoering brengen. Ben er druk van!!

 Ook nog bezig met klein cadeautje voor de dochter van mijn vriendin, helft is al af morgen de rest. Ze krijgt een uiltjes sleutelhanger en wat geld erbij. Ik stuur het altijd per post omdat ze zo ver weg wonen. 

Verder voorbereidingen voor de leuke snailmail ook al gehaald en nu nog verder afmaken met de leuke andere ideeën die ik heb opgedaan. Genoeg te knutselen dus en geen tijd om me te vervelen. Fijn dat manlief late dienst heeft ;-), kan ik de tafel volgooien met spulletjes en lekker knooien. (ofdat ik dat anders niet zou doen gniffel)....Neem er lekker de tijd voor, kan zo een hele avond bezig zijn met "niks". Ligt alles vol, en wat heb ik op het eind, nog geen a-viertje vol met plaatjes of net een kaartje af. Omdat ik steeds wat anders  bedenk hahahaah..

Ben beetje wispelturig af en toe, zal de leeftijd wel zijn denk ik...;-)


En deze akelei bloeit ook zo prachtig!!  Heerlijk weer wat kleur overal, word een mens blij van!!

4 opmerkingen:

  1. Leuk, die Akelei... mijn blog heet Akelein en mijn kinderopvang ook. Niet naar die bloem vernoemd, maar naar het koosnaampje dat ik mezelf als peuter gaf. Ik heet voluit Aafke Marjolein en dat werd verkort naar Akelein toen ik nog niet goed kon praten. Maar deze bloem wil ik ook wel in mijn tuin.

    Ik heb trouwens net mijn eerste snailmail verstuurd. Lijkt het je leuk om ook met mij te snailmailen? (zeg je dat trouwens zo?) Of heb je al genoeg vaste medesnailmailers... Ik weet eigenlijk niet of dat zo werkt. Of hoe je aan snailmailers komt...
    Groetjes, Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Aafke .. Ik had je blog al wel eens gelezen. . Leuke blog! Ik snailmail met nog een iemand die ik eigenlijk ook via de blog heb leren kennen. Erg leuk. .. we hebben een paar snails gedaan en het is vind ik wel erg leuk. Zo eens per maand probeer ik toch wel wat te schrijven en te bedenken. En als het eerder klaar is dan komt het wat eerder haha. .. lekker ongedwongen. ..hoe je aan snailmailersx komt weetc ik ook niet precies. Ben wel veel aan het snuffelen etc ... maar wil me ook niet teveel op de hals halen. Ik word dan over enthousiast haha. Maar om met twee leuke mensen te schrijven kan ik wel aan hihi. Dus ja. . Het lijkt me super. Je mag me wel een mailtje sturen dan kunnen we adressen uitwisselen. .:-)

      Verwijderen
  2. Pom pom ik denk dat ik maar eens onder de brievenbus ga liggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihihi....duurt nog wel ff hoor...maar het komt helemaal goed!! Heb je de vorige met het geurzakje wel gehad?? ik las zoveel gisteren op het net, dat heel veel ook niet eens aankomt...heb er zo'n zin in om aan de slag te gaan...maar er zijn steeds dingen die er weer tussen komen...:-(... hoop dat ik vanavond even lekker ervoor kan gaan zitten..

      Verwijderen