zondag 12 mei 2013

Snel tussendoortje

Ik hoop dat alle moeders een mooie moederdag hebben gehad....
Zelf ben ik lekker verwend met een ontbijtje op bed, en een prachtig beschilderd bloempotje met wat groens erin hahaahaha...
Geweldig vind ik dat...

Het is maar even een hele korte blog deze keer, want ik kom aan alle kanten bijna tijd tekort. 

Druk met regelen voor het kinderfeestje van mijn zoon, die wordt a.s. woensdag 10! Dus dan een tiener huis...

Binnenkort meer en ook nog een update over de zwanen, want ze heeft kuikens...foto's volgen nog..

Fijne avond nog voor een ieder....





Dit kaarsje is voor de twee broertjes die worden vermist...vind het verschrikkelijk. Dit gun je natuurlijk niemand. Ben meestal niet zo dat ik zo met dit soort dingen meega...maar het laat me ook niet los....


2 opmerkingen:

  1. Wat lief van je, ik vind het ook zo erg he, houd mijn hart vast hoor over het lot van de jongens.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ook....en wil niet uitspreken wat ik denk. . . .

      Verwijderen