woensdag 22 mei 2013

Wat zal ik eens doen vandaag??

Wat zal ik eens doen vandaag??

De was draait alweer, de bedden zijn afgehaald. Dus ja, ik weet wat ik moet doen. Maar daarna, daarna heb ik geen zin meer in klusjes. Wil graag wat voor mezelf doen. . . 

De action net over het bruggetje is geopend bij ons, zal ik daar even langsgaan?? Wel ff leuk om te struinen, maar niet goed voor de portemonnee denk ik hahaha...

Zoonlief heeft vanmiddag nog een kinderfeestje van het buurjongetje en ik vernam net op school dat het de laatste knutselmiddag is vandaag voor de vakantie. Dan zouden ze direct uit school meegaan daar heen en frietjes eten...hmmm...straks eerst maar eens bellen met de mevrouw of het echt zo is. 

Eigenlijk heb ik zin om lekker bij de kachel te gaan zitten vandaag en wat te frutselen, maar ja dat voelt dan weer zo van heb ik niks anders te doen? Ik ga er mijn dagje van maken, ja dat ga ik doen! Even de bedden weer beslaapbaar  maken en de was in de droger, want helaas is het eind mei en kan hij simpelweg niet buiten hangen omdat het naar alle waarschijnlijkheid weer gaat regenen...en omdat ik geen zin heb om alles er dan weer af te halen en later weer een poging te wagen.

Heb gisteren nog een leuk granny square patroon gevonden, die ga ik maar eens proberen denk ik. En dan ook nog maar eens bedenken wat ik ermee ga doen... want het is wel erg leuk om te haken, maar het moet wel wat worden dan. En een groot project gaat bij toch in stukjes want anders vind ik het niet leuk meer om te doen. Ben voor dochterlief nog bezig met een bakje met deksel waar een appeltje in moet, zoonlief wil graag een bom! Ja mam...zon zwarte bal met een lang touwtje eraan, dan kunnen we bommetje spelen hahahaha...fantasie heeft ie wel, daaraan geen gebrek. 

Kortom ik wil wel vanalles doen, maar weet nog niet wat...

Wens iedereen een fijne dag vandaag!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten