zondag 6 mei 2012

Lazy sunday....

De eerste week van mei zit er zo ongeveer op. We begonnen met heerlijke temperaturen en nu lijkt het alweer herfst...

Kinderen hebben lekker bij opa en oma gelogeerd hadden gelukkig prachtig weer, en genoten alle dagen. Ze zijn naar de vrijmarkt geweest in Hardenberg, zoonlief heeft een electronisch dartbord gescoord en dochter een prachtig amublance vliegtuig voor dieren. Verder zijn ze naar de Sahara geweest en hebben gegeten bij mijn broer.

Wij moesten werken dus echt een dag voor mezelf zat er helaas niet in, maar wie weet in de toekomst. Kan er best van genieten hoor als ik zo'n dag heb helemaal voor mezelf...........

Vandaag lekker luieren, vanaf morgen gaan we weer in het normale ritme. School, wassen, boodschappen noem maar op.

Ik ga straks nog even wat foto's  maken van het zwanenpaar hier in de buurt. Ze hebben weer een mooi nest gemaakt en ik zag dat er al gebroed werd. Wil ze een beetje in de gaten houden, vind het toch altijd een mooi gezicht...

Ben aan het sparen voor een nieuwe camera, die nog verder kan inzoomen, eerst maar eens goed oriƫnteren wat ik echt wil, moet wel een beetje gemakkelijke zijn.
Als hij maar lekker ver zoomt ben ik al heel blij, en misschien ook direct foto's in sepia en zwart/wit kan maken. Die functie zit ook op mijn huidige camera en ben d'r erg blij mee. Dan nog eens op zoek naar een leuk fotobewerkingsprogramma (wel gratis natuurlijk) en lekker ermee klooien...

Maar nu eerst er even op uit.....

1 opmerking:

  1. Zie net dat de nieuwe camera me wel hoog zit hahaaah...al eens eerder over gehad...Maar goed, ik blijf onderzoek doen en wie weet wat het gaat worden...

    BeantwoordenVerwijderen