woensdag 16 mei 2012

Woensdagavond....

Wat een week hebben we al achter de rug....
Maandag hadden we het kinderfeestje van mijn zoon, heerlijk gezwommen, lekker gegeten met een paar vriendjes erbij. Super zoals ze dan genieten!

Gisteren was hij dan echt jarig, 9 is ie alweer geworden. Hij wilde graag lego, en dat heeft ie geweten haahaha....glimmende ogen toen hij het zag. Wowww die wilde ik zo graag, en zelfs van opa en oma lego en van zijn grote zus ook. Hij was er zo blij mee helemaal super..........

Natuurlijk direct bouwen, en helaas misten we 3 steentjes van het kingdoms dorp. Vanochtend direct gebeld met lego, overdreven vriendelijk werd ik te woord gestaan door een dame. Denk als ze nog even doorgaat moet ik een teiltje....hahahaah..nee nee, ik klaag niet, maar dit was echt ff té...maar goed, over 10 dagen hopen we de steentjes vanuit Denemarken in huis te hebben. Ik ben benieuwd. Ik wacht rustig af........

Vanmiddag uit school had mijn grote kleine man alweer een feestje van een ander vriendje. En zo ging het maar door hahaha, hij was vanavond ook bekaf. Wel logisch hoor, want na drie dagen zoveel feesten, dat hakt er wel in bij hem.

Gelukkig hebben ze nu een heel lang weekend, dus daar genieten we dan maar van. Lekker bijkomen van alle belevenissen en spelen met de lego......

2 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je zoon!Lego blijft populair he onder die jongens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel, ja lego is echt een blijvend iets...leuk...

    BeantwoordenVerwijderen