zondag 16 september 2012

Rustig vaarwater

Ziezo de eerste twee weken zitten erop.

Mijn kereltje is op kamp geweest, hij heeft het geweldig gehad. En het weer was ook nog eens goed. Dus ze hebben heerlijk met z'n allen in de bossen geravot, spelletjes gedaan, en op de laatste avond de bonte avond. Meneer was helemaal schor bij thuiskomst...

Dochterlief is afgelopen donderdag op schoolreisje geweest, ze heeft zich ook goed vermaakt. Dus nu alle spanningen rondom de schoolreisjes geweest zijn komen we eindelijk weer in rustig vaarwater mag ik hopen...

Vanaf morgen weer normaal school, dus aan bak! Ik ga op de maandagen helpen met topo bij de oudste in de klas. Vond dat zelf altijd erg leuk, dus hierbij wil ik wel helpen. Heb wel aangegeven dat ik waarschijnlijk niet alle maandagen kan omdat ik natuurlijk onregelmatig werk. Maar dat was geen probleem volgens de juf.        

Het weekend hebben we c&a leeggeroofd ;-), de kinderen moesten nog wat truitjes hebben en broeken. Nu was het geval dat voor de kids het tweede kledingstuk halve prijs was dus ja, dat was wel prettig natuurlijk. Totdat ze bij de kassa de duurste stukken voor hele prijs rekende en de rest voor halve prijs wilde doen. Toen heb ik voorgesteld dat ik per twee wilde betalen, want anders sneed ik mezelf wel erg in de vingers. Bleek dat het dan toch ook anders kon hihi...Blijf wel een nederlander natuurlijk....

Heb zelf nog een leuke voor-najaars jasje gekocht, want ja de vesten die ik had waren helemaal op. En zo hadden we allemaal weer wat....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten