zondag 9 september 2012

Oorwarmers

Moet dit toch nog echt even delen...........

Mijn dochter komt net naar beneden,bezweet en warm met oorwarmers op d'r koppie..Ooh mama ik heb het zo warm kan er niet meer van slapen. Arme kind, op de vraag waarom ze die oorwarmers op heeft, krijg ik als antwoord, dan heb ik geen last van die geluiden van buiten.
Och, och, och, inwendig moest ik wel een beetje lachen, wie verzint het die oorwarmers op te zetten in de zomer en in bed nota bene.

Heb haar maar een beetje gekoeld met een koud washandje en nu ligt ze gelukkig weer lekker in haar bedje. Hoop dat ze lekker verder slaapt.

Ach zo'n eerste week school maakte natuurlijk ook wel indruk, laat staan dat ze zich al druk maakt over donderdag want is er alweer schoolreisje. En mijn zoon woensdag alweer weg op zijn tweede schoolkamp voor twee nachtjes. Zal blij zijn als aankomende week ook weer achter de rug is. Dan gaan we eindelijk weer een beetje in het echte ritme komen, van het schoolleven.

1 opmerking:

  1. Ach gossie wat naar voor haar, en met dat mooie weer is het tegenwoordig zo lawaaiig buiten.
    Ik heb het idee zodra de zon gaat schijnen, dat de boxen in auto's harder staan, mensen harder rijden en sávonds luider praten, vreemd fenomeen hoor!
    Binnenkort herfst, lekker koel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen