dinsdag 17 april 2012

Herfst? Winter? Lente toch???

Af en toe weet je niet meer waar je aan toe bent. S'morgens lijkt het wel winter met de temperaturen van net boven nul. Vanmiddag leek het wel herfst met die harde wind, en de lente?? Nou die was ver te zoeken vandaag vond ik...Tja het is dan ook april en die doet wat ie wil....

Afgelopen zaterdag hebben we het grote feest van onze baas gehad in Utrecht. Ik  moet zeggen dat ik het waarschijnlijk leuker heb gevonden dan de kinderen, maar die houden dan ook niet zo van harde muziek. Het was een complete verrassing dat Nick en Simon er waren, mijn dochter was dan ook zeer verbaasd dat ze die in het echt zag. Toch vreemd hoor als je 7 bent en dan mensen ziet die je normaal op de tv of in een blad ziet...Guus Meeuwis vond ik ook erg leuk, ben er echt geen fan van ofzo, maar eerlijk is eerlijk, hij kan het wel. Manlief vond hem wat springerig, maar ja, dat is dan ook niet zo'n "concert"liefhebber wat betreft de harde muziek die ze altijd hebben.

Verder was er veel te doen, en de kinderen hebben gelasergamed, in de zweefmolen rondgetold en kneedgum gemaakt in het experimentenlab.
Kortom er was aan toch wel iedereen gedacht....Een paar bekende collega's tegengekomen, en verder gewoon genoten van de muziek. Heen en terug weg natuurlijk met het openbaar vervoer gegaan, maar helaas waren er werkzaamheden. Dat wisten we wel hoor, en de kids vonden het prachtig, om met de trein, bus, trein te reizen.

Maar goed dat heb ik zondags anders gedaan, toen moest ik werken en hebben manlief en kids me gehaald van station Weesp. Heerlijk..................

En zo was het weekend weer snel voorbij en zijn we alweer aan een nieuwe week begonnen. Achter buiten een beetje opgefleurd met wat kleurige potjes en plantjes...zo komt het lentegevoel toch een beetje binnen...Op de foto zie je de kleur niet zo helder zie ik nu, potjes zijn lavendelpaars, en lime groen..



2 opmerkingen:

  1. Het was ook weer in de puntjes verzorgd! Nog gevoetbald met Jean-Marie Pfaff ;-)?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, was meer fan van Hans van Breukelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen