zondag 27 oktober 2013

tijdje terug

Het is alweer een tijdje geleden dat ik geblogd heb. En misschien geen excuus, maar het is gewoon druk hier.

Op het werk is het druk, word vaak gebeld of ik extra wil komen, maar helaas kan dat niet iedere keer. Verder druk met verjaardagen. Manlief was jarig en afgelopen week mijn kleine meid. Ze is alweer 9 geworden. Zo ligt ze nog in mijn armen als een tevreden lieve baby. En zo zit ze bij me aan tafel en knutselt gezellig met me mee.

Afgelopen week zijn we samen naar het hobbyfestijn geweest hier in de stad. Ze vond het geweldig. Al die leuke dingen en ideetjes. Ik heb mezelf verwend met mooie stempels van Gorjuss. Vind ze zo schattig...Vervolgens er al lekker mee aan de knutsel gegaan. En het resultaat mocht er best zijn al zeg ik het zelf.




Ook hele leuke post ontvangen, een snailmail van mijn nichtje, en een mooie kaart uit het oosten van het land.

En van datzelfde nichtje had mijn dochter nog een hele leuke verjaardagssnail...ze was erg verrast met haar post. Ik vond het ook zo lief!

Deze vakantie van de herfst genoten, prachtig hoe de bomen kleuren, en de paddestoelen de lucht in schieten. En vanavond word het natuurlijk eerder donker, dus de kaarsjes weer aan.


 
Ik ga vandaag weer lekker aan de knutsel, het weer is hier in het midden des lands wat onstuimig, wat dikke regenbuien en harde wind...Wat mij betreft heerlijk om wat leuks te maken......

3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Graag gedaan...gewoon een kaartje op de mat is ook al erg leuk..
      Hoop dat het goed gaat met je..xxx

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen